tusch down.

Hur underbart som helst att vara ledig på måndagar! Idag klev jag upp vid 9:30 tiden, läste tidningen sedan gick jag Linnea och Doris hem till henne och drog sedan och handla för där skulle de göras plättar. Mamma kom sedan förbi och avnjöt dom riktigt goda plättarna, för tro mig goa va bara förnamnet. Hände hos syrran ett tag sedan drog jag och Doris oss hem för städning av mitt gräsliga rum.

Just när städningen var slutförd så ringde dom från VF- coache och berättade att jag blivigt utsädd till veckan FV- coachspelare, hur kul som helst! :D Dom frågade en massa frågor om de mesta så få se när dom publicera det på deras sida, kan länka det sen här på bloggen när det kommer ut.

Två av Linneas kissekatter, GB och Slinky.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan försäkra om att plättarna var usökt goda! Blir spännande att läsa vf i morgon.

2011-09-06 @ 20:04:21
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0