sushiiiii

Torsdagen så åt jag sushi för första gången och de va då riktigt gott, var mycket skeptisk från början  men de blev bra i slutändan. Fredag blev de ingen skola utan jag va på Verandan istället och tjäna pengar. Kvällen bestod bara av mys och idol. Lördagen drog jag och Alle int till stan tvärt titta runt lite, subway och handal lite. Sen blev de mycket god middag, langos + friterade bannaner till efterrätt hur gott som helst! Lördag kväll kl 21 började jag jobba, de va nattklubb för 23:åringar i skellefteå så ja sprang runt där och plocka massa glass, diska osv. Fick mig inte hem fören just före fyra för att brandlarmet gick. Hände några minnesvärda händelser men inte sånna som ja skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0