Summer of 2011

Tänkete summera min sommar lite enkelt med några minnesvärda bilder.


Jag var i cyern i slutet av maj men jag räknar det ändå som början på min sommar, och jag skulle säga det va den bästa starten man kan få för ja har så otroligt fina minnen ifrån den resan.


Jag gick på balen men en av dom bästaste vänner man kan ha.


Sen såklart så tog jag den efterlängtate studenten.



For och jobba i piteå tillsammans med dessa underbara bersoner + nadja som tyvärr inte var med på denna bild.



Oppererade mitt knä som besvärat mig aldeles för länge. Glad att de se mycket fräschare ut än på bilden.



Träffade strandrestaurangenfamilje, gud vad jag saknar dom dagarna.


Beachsoccer i boviken, spelade 15 minuter och de va dom första efter opertionen.


Dumbo tog en tripp till himlen, 11 år gammal <3


Småkusinerna hälsade på <3


Jag fyllde 19 år.


Träningsläger i kalvträsk.


Andra trippen på sjukhuset, denna gång pga infektion.

Nog finns det mycket som händer under denna sommar men ja har inte varit så aktiv med kameran om man säger så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0