Hesten.

Helgen snart över eller jag är ju ledig imorn men de är ju inte helge för det, det är ju Måndag, Måndag! Helgen ha bestått av fika på waynes med Krille som snart drar med Evelina till gbg dom skitungarna, drog sen på johanna i parken och hör och häpna men ja fick jobb, börja nästa vecka!!! :D Fredagkvällen blev de först suring hemma med mamma och pappa sen vidare till Ersmark för att va hos Hanna ett tag innan det blev dags för att inta folkparken tillsammans med alla andra skellefteåbor. Mycket trevlig kväll med nytt folk och såklart mycket dansande. Körde sedan hem med Erica, Tess, Fanny och Alexander som sällskap.

Lördagen blev de kliva upp och tagga till tusen för de va dags för match mot södra ungdom och de skulle fan bli vinst och vinst blev det. 7-1 (3-0) blev också tre mål för min del, känns mycket bra, dock lite dystert att mitt knä är uppsvullet men de är nog bara pga dansande i höga klackar en hel kväll. Söndagen blev de bara chilla i Bjurfors, fick rida på en av hestarna också, de va en mycket fin hest och jag tro hesten tyckte om mig, så puss på hesten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0