Helg.

Vilken underbar helg, lr ja nästan 100 poäng i alla fall. Fredagen så jobbade jag min första dag på Johanna i parken nu bytt namn till Verandan tyckte själv de gick hyffsat bra för att vara första gången.  I fredags firade jag också att jag haft körkortet i ett år såklart måste man få present för de också. Det blev en p-böter på 400 kr, har ingen aning varför ska ringa och överklara skiten idag.

Lördagen blev de match borta mot flurkmark, kändes lite halvdant i knät redan innan jag satt på mig skorna och förberedde mig för att springa ut på planen. Körde igenom en halvlek men de kändes inte bra något e fel. Mitt knä ha varit uppsvullet lite mer en en vecka tillbax och känslan jag har nu är densamma som före min operation, ber till gud att allt bara ska vara över, less som fan.. Tyvärr förlust men nästa helg är de sista matchen så då ska de fan vara vinst! Lördagkväll måste varit den roligaste kvällen på länge! Inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Lisa med några gamla folk men även mycket nytt och de va så trevligt!!! Spenderade natten i bjurfors och dagen efter blev de latande,sovande, spöa alle i alfapet sen så for vi såg Burträsk-Bjurfor, 3-3 riktigt bra match faktiskt.

Väldigt gammal bild. Saknar er flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0