Times goes by.

Denna vecka ha gått i räserfart. Idag är det torsdag och snart helg och det käns super! Måndage va ja då som sagt hos doktro och de gick ju kanske inte som planerat. När ja sa att han va tvungen att hjälpa mig så vart han förbannad och börja höja rösten och säga hur ska jag kunna hjälpa dig om jag inte vet vad som är problemet? Hur dum få man va vist är en av läkaras uppgift at ta reda på vad som är fel. Fick en magnetrönkten i alla fall, lr det vad vad jag trodde. Dom ringde från rönten idag och sa ja skulle komma på en vanlig planrönten på fredan, men hallå ja skulle ju få en magnetrönten doktorn sa ju de?!Har varit massa jävla skit, hatar sjukhus, försök göra nått rätt!

Resten av veckan har de väl bestått av jobb. Tisdag verandan 11-16, onsdag verandan 11-16 sen så jobba jag för food 16-22 sen blir de även jobb imorn och jag gillar de! Idag blir det skolan, känns som år sedan man var där sist.Ska snart ta tummen ur arslet och skriva klart en geografiuppgift. Just fan jag har ju klipp mig också, nu är de jättetunt :O lr ja mycket tunnare än vad de bruka vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0