Life is a highway.

Bra helg det här, känns som ja skriver det efter varje helg som gått, men de är väl bra de antar ja? Fredag blev de jobb på verandan 15-23 sen droppa in på en btkfest lite snabbt bara för att kolla läget säga hej och va lite social. Vaknade upp på lördgen blev äta lite mat sen så packa lite grejer satt mig i bilen för att rulla emot stan till epa för middag från frasses och massa film. Det var då planen i alla fall, massa film blev en film som betsod av water for elefant hur fin film som helst! Vi tog sen på oss massa kläder för att dra oss ut i de mörka extremt sköna vädret, det blev en lång vända runt om i centrala skellefteå. Efter ett litet tag när vi återvänt så blev de packa ihop grejerna och hämta upp Alexander ifrån olles och rulla mot bjurfors. Blev lång somorgon hur skönt som helst!

Idag har ja hunnit med att myst och sätt Aladin sen rullat in mot stan lämna lite grejer i Alles nya lägga och nu sitter jag i soffan och ska snart hjälpa pappa att bära lite grejer sen blir de nog en almänt lat kväll med lite chips tror jag ;)

Jag och Epa tog och unna oss varsin glasslåda av den underbara Daimglassen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0