Where i stood.

Veckan bara rusar iväg och snart är det dags för bal och student. Dagen har gått fort, först betygsnack med FG:n sen var det långhål och då rulla jag och Epa runt på skolan och gjorde inge vettigt. Hade sedan engelska där vi inte heller gjorde något vettigt. Då kan ja ju också tillägga att morgondagens skola kommer också bestå av inget vetttigt.

Imorn ska jag inhandla mig mina balskor, bättre sent en aldrig som man bruka säga;) sen blir det njuta av att det är långhelg, hur skönt som helst! men vad ska man göra då...

Nu är det nära!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma är också ledig ända tills på måndag. Vi kan ju åka ut till skogen med Doris och göra sök. Det skulle hon säkerligen tycka om. Sedan ska du ju göra dina naglar vackra =). Så helgen kommer bara rusa iväg.

2011-06-01 @ 20:26:56
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0