Walk away.

Jadu dagen rullade då på mycket bättre om man jämför med gårdagen som inte direkt va som man hade önskat sig. Idag gjordes det bort både filosofiprov och engelskaredovisning hur skönt som helst nu är de bara några skrivuppgifter som ska göras innan cypern men de få bli en annan dag för de orka ja int ta tag i en kanske bli morgondagens sysla. Efter skolan mötte jag upp Världens bästa Nadja och vi bosatt oss på Wayens några timmar hur mys som helst och mke att prata om, tack för de <3

Ikväll har jag faktiskt lyckas muta syrran med lite coka cola så hon ska massera min onda rygg känns hur skönt som helst! Jag är på bra på det här med förhandla märker jag ;)

Grymt god chokladkaka jag käka! (Evelina, du hade älskat den! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0