So you do.

Oj vilken helg säger jag bara! Fredagen blev det bara en lugn hemmakväll för att sedan ta bussen till stan för att sedan jobba en lugn valborgsdag på leos, tror de var ca 10 barn där. Begav mig sedan mot morbrors lägga som jag snällt fått låna av han, där sedan hanna dök upp och vi gjorde dittan och dattan för att sedan hämta upp Linnea och fara och handla det som skulle grillas hos Arvid. Blev en mycket mycket bra kväll med mycket mycket trevligt folk, kvällen är svårslagen. Tyvärr blev det få kort, konstigt jag var med på varända jag som bruka va bra på att inte va med på ett ända. Slutade med att alla(Jag,Hanna,Olof, Oscar och Arvid) Slagga där sen vaknades de upp och han snälla mamma bjöd på frulle hur gulli som helst! :) Sedan spenderades söndagen i bjurre. Nu är veckan igång igen men jag och Elin kom på att det bara är två veckor kvar tills vi drar till cypern!!!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors lägga?? Visst var det morbrors lägga??

2011-05-02 @ 20:02:26
Postat av: Mamma

Mormors lägga?? visst var det morbrors lägga?

2011-05-02 @ 20:03:27
Postat av: hanna

me like <3

2011-05-02 @ 23:36:20
URL: http://hannasundin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0