It´s to late.

Igår gick det då inte alls skriva lr det gick skriva men inte publicera skiten. Gårdagen var jag med Kusin Simone och Emma och fotade lite i skogen reslutaten kommer senare när jag får bilderna i inkorgen. Sedan tog jag mig även tid att steka i den underbara solen som tittade fram hur skönt som helst tycker jag faktiskt fått en liten linje ;) Idag är det måndag = en vecka innan vi drar till cypern snacka om övertaggad brud hoppas ni andra flickor är detsamma! Idag blir de plugga engelska, suck prov imorn.... Men nu blir de ut och promenera med mammsen och Dorisen =) Just ja var även på ateljen idag och försökte hitta en matchande slips till olof inför balen kan ju säga att det inte är det enklaste men vi kan ha hittat det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0