I need you more than this.

Skönt med att vara ledig fredag vaknade upp vi 11:30 av en liten doris som va less på att sova sen så gjordes det amerikanska pannkakor till lunch mke mke gott. Hunden behövde sedan gå ut på en promenad så de blev att ta cykeln för mina gåkunskaper är inte så bra idag, knät är uppsvullet som satan så att vika det är inte de lättaste går som att jag har skitigt på mig xD Har nyligen sätt det nya avsnittet av private practice och där föll det några tårar. Ska snart bege mig mot konsum för att handla mat till resan med mamma. Ikväll finns de inte några planer ännu få se vad de blir, någon som vill dras med mig en fredagkväll hör av sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0