for the answers.

En underbar gårdag, skolan paserade snabbt drog in mot stan och inväntade Elin och Evelina som skulle möta upp mig för middagsmys medans jag gick och väntade blev de inhandling av ny bh :) Det blev Icasallad vid älven med dom bästa sedan var jag och Elin tvungna att bege oss mot food för att möta upp resten av brudarna som skulle servera. Drog oss mot fällfors till en gruva och där spenderades kvällen till 23:00 där det serverades mat och snackades engelska. På vägen hem så var det först nära ögat att köra på en stackars hare men det kändes ju onödigt så jag valde att köra på en stackars fågel istället, lite kul vare (A)

Kort dag på skolan idag, Np i engelska sen var det slut på dagen, äcklig lunch, hittade sedan en balväska tjihoo! :D Nu sitter jag här och har packat ungefär halva väskan så är en bit på vägen och jag är sjukt taggad!

Snart drar vi!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0