dont put baby in the corner.

Gårdagen va grym riktigt grym, det få tala för hela kvällen orka inte gå in på några detaljer. Kommer nog in några bilder från förfesten som hanna tagit. Idag var jag först hos Pamela ock provsminkade för balen, man blir bara mer taggad, inte långt bort nu. Jobbade sedan 11-16 på leos, var då även leo på logarts som firade 50 år, hade på mig den där jävla leokostymen i 15 min , tro jag aldrig svettats så jävla mke i hela mitt liv :O När ja väl var hemma blev det laga mat med syskonen, vi lagade nämligen en tvårätters till mamma som morsdagspresent, hon fick den idag istället. Ikv blir det dega och trå mina kexchoklad jag fick av kåre. Imorn, skriva tal, skriva historia sen är all skola bort, det gör vi vågen för!


Kommentarer
Postat av: Cam

Bjud på lite kex ;)

2011-05-28 @ 21:31:07
Postat av: Mamma

Det var en jätte bra morsdagspresent <3.

2011-05-29 @ 19:22:16
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0