You won´t feel a thing.

Gårdagen bestod endast av att skriva en filosofiuppgift om sokrates, kul va? sen såklart ägnade ja mig av att se aik spöa lindköping, TJOHO!!! :D Ikväll är filosofin bortgjort och snart ska ja sätta mig ner med historian, jag säger tre ord, ursch, fy och bläää... Nae nu är ja less skolan (igen) nu vill jag ha sommar!!!!!!! I helgen har jag då ändå hyfsat många fina planer, jobba på leos lördag och söndag 9-16 så om någon ha tråkigt välkommen att hälsa på! :) Ska träffas och umgås med hanna blir nog super mys! Lördagen ska ja även hejja fram laget till vinst mot rönnsker :) Oh just ja söndag ska ja på möte, trevligt värre :)  Imorn ska ja röntka knät, nervöst... bara tråkigt att en vanligt röntken inte kan visa så mke.. men de är bara ta och ta de man få.

Kan ju bara säga att jag älskar denna bild och personerna på den. =)


Kommentarer
Postat av: hanna

love you to <3

2011-03-17 @ 21:18:47
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0