You don´t belong.

En riktigt lugn dag på skolan idag, inga lektioner utan de va bara gå runt och kolla hur duktiga alla treor har varit med sina projektarbeten, själv är jag för lat för att ställa upp ett bord och visa vad jag har gjort. :) Kvällen blir det att bege sig på möte, på leos lekland för att snacka sommarjobb och annat rolig. Nu är det äntligen helg, tjoho de kommer bli en underbar helg hoppas ja på. Fredagen ska jag först en tripp in till stan för återbesök om knät sen på kvällen ska ja vara med olof och hans ka äntligen få se min balklänning! :) Lördagen är jag då mest taggad på, då är det toxicfest på folkparken! TAGGA TAGGA! :) Söndagen är fortfarande oplanerad men de blir nog en hyffsat palt dag med lite mys framför någon film lr så, allt är möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0