Black bird.

Något "intressant" för att jag har tråkigt.

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Alltid på topp!
Favoritgodis: Små sånna hära runda som är röda,gröna och gula , vet inte vad dom heter (A)
Är det nåt du absolut inte äter: Sill, bläää
Kläder just nu: Underkläder, Jeans och en vinröd topp
Musik just nu: Lyssnar på lite nostalgi
Vad sa du senast: Mamma, få inte en hjärtinfarkt nu
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet
Sommarplaner: Jobba, umgås med vänner,bada, festa, ta studenten och bara njuta!
Fisk eller badkruka: Som fisken i vattnet
Saft eller alkohol: Båda
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Sommar och sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, bensin och en partner
Spelar du nåt instrument: Nej, men jag spelade piano en gång i tiden
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Går i vågor men just nu slösa
Bästa film: Love at the first hiccup
Tror på liv på andra planeter: nja inte fundera så mycket på det
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Ingenting är omöjligt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut, ingen tvekan!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Det skulle ja ngo säga
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3
Bio eller promenad: Båda delar
Är du kittlig: Det är jag, men säger inte vars ;)
Snarkar du? Inte fått några klagomål på det så ja tror inte de :)
Stjärntecken? Lejon, GARRR
Rädd för insekter? Nae
Äckligaste insekten: hmm, kackerlacka
Största svaghet: Oj, självförtroende
Det här är jag bra på: Att säga vad ja tycker och stå för det
Bästa bok? Bakom stängda dörrar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga
Vad vill du jobba som? just nu, Socionom
Chips, morötter eller godis? Chips (med dipp)
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej, men har många gamla som ja skrev som liten
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill pierca mig i naveln och tatuera mig på något ställe som ännu inte är bestämt.
Stökigt eller välstädat? Lite mer åt de städade hållet
Gungar du på stolen? Nae faktiskt inte
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? utan tvekan
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger när ja bara äter med gaffel annars när jag ska skära något är det vänster
Är du rädd för blod? Nae
Saltar du på maten? Jo, lite för mycket
Gillar du att sjunga? Det gör jag =)
Anser du att du är stark? Lite för stark ;) lr hur det nu va
Brukar du sola? När solen våga visa sig så ja
Vad gör du om du får hicka? Hickar tills den går över
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Verkligen inte
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? Oj inte vad jag kan komma på i nuläget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0