Thru the trees.

Är man övertaggad om man börja packa inför spanien idag och vi åker inte fören på lördagkväll? eller har jag de bara som en ursäkt för att inte sitta och skriva projektrapporten hela kvällen? jadu de är fråga och inte ens jag vet svaret det kanske är lite åt båda håll? Denna vecka har ju inte gått som planerat direkt, men jag hoppas allt blir bättre och de känns redan nu som att resten av veckan kommer jag sväva på moln! :D Imorn är det bara två dagar kvar av skolan för jag är ju ledig på fredag och de känns hur skönt som helst! Imorn kommer de nya avsnittet av OTH och jag hoppas de är lika bra som alla andra är inte ens lite orolig på att de kommer vara dåligt.

Snart lyfter vi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0