Think twice.

Känns sommer att denna vecka kommer att bli grymt bra! De är lugnt med läxor och sånt i veckan lr än så länge i alla fall =) Va hos frissan idag och fixa till missödet med utväxten och klippte mig också när jag lix var där :) Dagen har flyttit på ganska bra och jag kan säga att jag blev riktigt glad när ja kom hem, både min studentklänning och balklänningar har äntligen anlänt från Kina, så de känns bra nu har ja då det jag ska ha på mig nu ska ja bara fixa skor och accessoarer sen är de 100 % :) Hoppas att resten av veckan flytter på som denna dag d kommer det bli toppen.


Så här blev i alla fall resultatet, lite mer blonda slingor också, prima skinka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0