Saturday night.

Mamma tyckte jag skulle stanna hemma från skolan även idag för hon trodde jag kan få lunginflammation och liknande men envis som jag är fick ja min vilja igenom. (vem vill fara till skolan när ens mamma säger att man få stanna hemma? ) Var en hyffsat chill dag idag tränade inte imorse så de va sovmorgon så ja anlände till skolan just efter elva och då blev de lunch med Evelina, Josse och karro trevligt att  träffa dom igen bara synd att min andra power puff pingla va sjuk (Elin) :( Alla föreberedde sig för engelska men icke istället var det info från arbetförmedlingen sen var de filosofi men den vart inställd pga att våran lärare va sjuk så ja passade på att ta igen lite tid med bajs nadja och Hanna :) alltid trevligt att träffa vänner efter lovet man ha så mke att prata om. Skrev ett sms till min mamma idag om att ja ville att hon ska klippa mig för att ja inte har råd att gå till en frisör, är de snålt? aja man få ta det man har och ja få hoppas ja lycka övertala henne att göra de :)


En smöoy youghurtglass skulle sitta himla fint just nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Har just satt över 300 kronor på ditt konto, gå och klipp dig =) <3

2011-03-15 @ 18:41:59
Postat av: elin

Den glassen var verkligen den godaste! Borde säga till Millan & Roger om att börja göra smööy ist;]

2011-03-16 @ 16:20:03
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0