Next to you.

Tyvärr blev min klippning+färgning iställt idag för att frisören va sjuk så de blir att göra det på måndag istället, ja kommer nog klara mig fram tills dess, hoppas jag i alla fall. Nu är veckan över och nu är det helg, hur skönt som helst! Imorn så får vi se de bli troligen en skogspromenad med dorisen sen blir de väl bara njuta av helgen. Lördag så ska ja jobba hela dagen lång 8- 24 kommer va jävligt trött när jag ska upp på söndag och jobba på leos 9-16 men de är bara kämpa på, ja behöver ju pengarna just nu. På tal om pengar nu är det inte länge kvar tills vi far till cypern lr ja okeej de är lite mindre än två månader men de kommer nog gå fort hoppas jag =) Ja just ja min balklänning är i sverige nu !!!!!! Ja hoppas den kommer att sitta som den ska annars bli jag helt förstörd :(

FinaLisa fick pryda detta inlägg, snart är det min tur att gå längst den röda mattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0