HArd work, work.

Grymt sliten hjälte, är helt jävla palt! Började arbetsdagen i lördags som bussvärd mellan 8-15 och sedan byttes de om och började ordna fram till middagen och sedan servera alla lr ja massa som jobbar på skellefteå kraft. Mellan kl 15-23 sprang man runt och servera mat, dricka och en massa annat, sjukt trevlig kväll och sjukt trevliga personer jag fick jobb med. Ja kan ju lugtn säga nu att jag har ont i bena. Sen när serveringen var klart så var det dags för mig, Elin och Jenni att börja humpa, vi va lugtn bättre än killarna, vi plocka ner scenen och massa annat tugnt arbete, tur man har mukler ;) så kl 2 kom ja mig hem till elin, men somnade inte fören halv fem efter massa omständigheter. Upp igen nu i morse för att jobba 11-16 på leos, tur de va lugnt där och itne överdrivet med folk så ja överledve dage. Ikväll blir det fysträning och sen ska ja SOVA!!!

bjuder på dom få bilder jag lyckades ta :)



Dagens/kvällens Schema :)


Fördrinkar


Jord


Elin =)


Bossen sofia spexar

Vatten


Jenni och Elin trötta efter allt humpande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0