Free fallin.

Fullt upp hela helgen men det gillas! :) Fredagen var jag hos mange i hjoggböle med han, Emma och Emil och de hände massa kul :) Lördagen blev de upp tidigt för att börja jobba på leos mellan 9-16 en lugn dag så de va inte så mke göra, direkt efter jobbet drog jag och hannas oss till guldvallen skelleftehamn och kolla på världens bästa lags match, mina brudar vann med 2-7, grymt! sedan begav vi oss hem till hanna i ersmark och gjorde hemmagjord pizza hur god som helst. Hur trevlig familj som helst hade hon också, de blev massa prat med världens bästa hanna :)

Idag var de ännu en jobbardag på leos 9-16 ännu lugnare dag så de va absolut inte mycket att göra :) Efter jobbet drog ja min kosing direkt mot scandik där de skulle vara möte angågende ett eventjobb jag ska medverka i nästa helg få berätta mer om de sen när det börja närma sig :) ikväll blir det en tidig kväll ska bara ta tag i att skriva klart en historiauppgift. suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0