Daddy's girl.

Har inte orkat ta mig tiden att skriva på bloggen, men sedan i helgen så har de väl inte hänt så mke intressant. Måndagen bestod av vanlig skola och kvällen vart ju kanske inte riktigt som planerat. Min mamma skulle hjälpa mig att bleka bort min aldeles för mörka utväxt, hon har gjort det förut och då har resultatet blivigt ok men man ska väl inte alltid lyckas. Utan jag vart gul/blod/vit på vissa ställen blev de bra men de vart fläckigt och jätte hemst, helst förstört. Tur vi även har frisörer i btk så mamma ringde Marie på Frizzan och frågade om råd så vi åkte dit och köpte en toning för att få en lite bättre färg på det hela. Så nu är väl reslutatet ändå hyffsat, lite fläckar här och var men ja få nöja mig med de tills vidare för imorn drar jag till frisören för både klippning och färgning för att få de hela mke bättre ;)

Tisdagen bestod det av Hockey med Alle, jag kan ju säga att man inte va så nöjd när man gick och la sig den kvällen.. nae usch förlust första matchen mot Luleå är ju inte något man kan hurra för, de är bara ta nya tag och hoppas att det blir vins på torsdag och även lördag! Ikväll hade ja tänkt att göra bort lite skola sen ska ja nog sätta mig ner och se hachiko, ni som inte sätt den film SE DEN!




Kommentarer
Postat av: Niklasmariam

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2012-07-04 @ 08:04:58
URL: http://niklasmariam.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0