All we evere do is day goodbye.

Tänkte bara kolla in och säga varför ja var så otroligt glad igår. Var nämligen hos Kroppen  skellefteå och bad ännu en kiropraktier kolla på min eländiga knä och han har troligen hittat felet. HAPPY!!! Min meniskel hade tydligen hoppat ur led sen hade mina lårmuskler gjort upp något slags skydd för att skydda knät på något konsigt vis och de gjorde egentligen bara saken värre, så han knåda upp musklerna sen så försökte han lägga menisken på plats så nu hoppas jag att det löser sig nu och bli bättre annars finns risken att menisken är paj och det hoppas jag inerligen att det inte är då vet ja inte vad jag gör.


SÅ HÄR GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0