1973

Taggen på att träffa alla klasskompisar efter spolovet blev ju inte direkt som man har tänkt sig. Var almänt palt igår, frös som ett svin och mellanåter svettas jag och ont i halsen och kroppen hoppades bara på att de låg en förkylning i luften men icke, 39 graders feber så de blev ingen skola idag jag som va pepp att berätta för mina vänner om resan till spanien och även höra vad dom har gjort för kul på sporlovet, men jag få väl spara de till imorn. Nu sitter ja i sängen och dega har fortfarande lite feber men hoppas på att de snart går över. Kan ju även glädjas av att jag har fått en röntkentid på fredag, tjohoo!!! Hoppas då att man kanske få  reda på vad de är för fel på knähelvetet, är som tillbaka på ruta ett igen, svullnaden är tillbaks och kunde inte träna på tre dagar i spanien sen inte heller spela matchen så de va lite surt, men snart är jag back on tack, hoppas jag i alla fall :) man ska försöka tänka så positivt som möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0