Talet.

Födelsedagspresenter behöver inte vara köpta för valuta, ja kan då absolut säga att detta är en av dom bästa presenterna jag fått på min nittonde födelsedag. Nämner inget namn, men ja är jävligt glad att jag har denna person som vän, tack <3

Grattis på födelsedagen kära du!
Du börja allt bli gammal nu
19 bast, rynkorna börja komma i all hast
i tre år har vi nu känt varann.
En oerhört bra vän jag fann

Ida, det rimmar på allt från Frida, skida till rida
Ni trodde säkert jag skulle rimma på det vi alla här har.
För jag hoppas ingen här är en karl?

hursom haver.
Min present till dig är tyvärr inte någon köpt vara
Förlåt, men jag måste spara.
Så här får du något fortsatt rim.
Det rimmar föresten på lim.

Skitdåligt rim jag vet
Men kom då inte på det när jag satt och sket

Kanske borde börja komma till saken.

Jag är så glad att ha dig som min vän
Även, när jag får agera psykolog när du har problem med män.
OTH föralltid i våra hjärtan
Det spela ingen roll om någon råka fjärta.

Jag kan kort och gott konstatera att detta är sämsta födelsedagstalet någonsin
men jag skrev det halv elva igår kväll
så det kanske inte någon skräll?

Hur som
Stor grattus till min lilla, snälla, roliga, underbara, konstiga, burträskiga Ida på födelsedagen.

Tack för att du är min vän!! =)

Kommentarer
Postat av: <3

2011-07-30 @ 18:36:10
Postat av: Mamma

Sådana vänner ska man vara rädd om, å fortsätt vara ärliga mot varandra.

2011-08-02 @ 22:54:39
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0