Sommar och sol!

Oj vad tiden går fort, nu är det snart en månad sedan vi tog student och allt det andra roliga. Nu är sommaren igång allt badande sommarjobbande och festande. Dagen  mellan onsdag- Lördag har jag spenderat på stadfesten i strandresturangen i baren. En otroligt rolig helg eller vad man nu vill kalla det. har träffar underbara personer och man kände sig lite som en familj där i slutet. Man fick vara med om lite dittan och dattan. Efterfest lördagen va trevlig (eller det man minns) kommer sakna alla. Gift har ja också hunnit bli, ni se ju bara allt kan hända under bara en månad.

Vi skrev lappar när vi hade det som minns folk.

Vi jobba också! :)


Vi hade pensionärs parkering på strandresturangen.


Vi dansade på efterfesten. ( Observera min skylt som sticker upp ur fickan där det står Burträsk, fick skylten av Nina Kingen Lundmark)


Vi va på efterfest efter efterfesten


Träffa även folk som man ha ingen aning om att man träffat dagen efter.



En bild på min giftring, det är stjärnor på den och säkert mke dyrbar!

Nu har dagarna på Leos börjat att rulla, blev en lugn förstadag, solen sken så barnen sken då med sig egen frånvaro. Burträskmarknaden är igång och burträsk Café har öppnats upp. Jag har tagit första springturen efter operationen och allt rulla på hur bra som helst, säger som Tommy i  Pippi, JAG  ÄR LYCKLIG!




Kommentarer
Postat av: Kingen

Det är nästan så burträskskylten toppar förlovningsringen va?;)



Kul att löpningen gick bra, tror jag triggade dig ordentligt för den 10/8?;D

2011-07-05 @ 23:43:12
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Postat av: Svinet

Det är bättre med tre getter i garderoben än att sju fiskmåsar spelar pingis på prärien?

2011-07-06 @ 15:56:17
Postat av: Åsa

Kingen det är ju en vigselring ;). Den efterfesten hade jag gärna varit en lus någonstanns =)

2011-07-06 @ 20:34:46
URL: http://asagustafsson.blogg.se/
Postat av: Kingen;)

Sv: Självklart burträsk, det kommer absolut vara en grej man minns från den här sommaren:) Det måste ju styras ihop reunion framöver;D

2011-07-07 @ 10:28:10
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0