Sommar och sol, korttajt kjol

Ännu en jobbardag på leos med lite folk och varmt väder och enligt yr.no så ser det ut att bli samma underbara väder imorngon och även då befinner jag mig på leos. Hoppas tiden rinner iväg ganska så fort så man få dra sig där ifrån och ta sig ett dopp i det varma vattnet. På tal om bad så har vi äntligen tagit fram våran pool lr vad man nu ska kalla det, pappa sa de va 22 grader i den idag, skönt? oja! Har börja spåna på de här med att tatuera eller ja de ha väl snurra i huvve ett tag men de är så jävla svårt att bestämma sig men ett steg på vägen är jag i alla fall. Har nämligen bestämt mig att innan sommarens slut ska jag antingen ha bokat en tid för att tatuera mig eller att ta hål i naveln.

Den här värmen få en värkligen att länkta tillbaka till utlandet, någon som hänger med på en tripp? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0