it's a fairy tale.

Nu ha småkusinerna återvänt hem till leksand och jobbardagarna på leos har börjat att rulla igen. Igår var det den lugnaste dagen på jobbet i mitt liv, tro de va typ 7 st barn där. Men idag var det andra bullar, man hade saker att göra hela tiden lr några strö minuter hadde men, men man tar då nästan heldre en dagen när de finns något att göra än att bara sitta och göra nada. Jobb även imorn sedan börja nedräkningen mot trästocks sen kan ja ju bara nämna lite lätt att de bara är 9 dagar kvar till lilla jag fyller 19 år, vilken tapig ålder, vi ta och hoppa ett år va? =)

Vill utomlands, vem vill följa med? =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är på om jag inte ska plugga! =)

2011-07-19 @ 12:05:06
Postat av: Karro

Vill mer än gärna fara igen :)

2011-07-19 @ 13:50:18
Postat av: epa

vi far ju efter säsongen, deal?

2011-07-20 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0