All falls down.

Återträffen blev mke trevlig, kul att träffa alla lr inte alla men dom som va där :) Annars har jag varit ganska så bosatt i hemmet där småkusinerna + moster från leksand är och hälsa på. Ikväll blir det kanske att dra till ursviken och köra go cart med några trevliga människor :) Det känns som att nu är helgen slut, men de är nästan bara början, de här med sommarlov får en verkligen att snurra till saker och ting :) Imorn är det jobbardag på leos få se vädret visar sol men vi få hoppas de kommer lite folk i alla fall så man inte få allt för lite att göra.

Småtrollen

Nina "kingen" Lundmark

Sanna drog på sig en one pice där mot slutet på kvällen, Ge mig en sån tack :)


Kommentarer
Postat av: Kingen;)

Standard att ta ett glas under bordet Burträsk!

Jag gillar att du så troget kallar mig kingen;D

2011-07-19 @ 13:03:42
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0