Jag begär ingenting, men jag vill ha allt.

Går dagen blev som den blev, jag såg tre stycken filmer Flicka 2, I rymden finns inga känslor och a cinderella story grät då också till två av dessa filmer. blev lite less där och la ner filmtittandet och degade med min chipspåse och tyckte synd om mig själv. Där vid tvåtiden så hämtade jag mamma och pappa som hade varit bortbjudna hos några vänner.

Nu sitter jag här och hela dagen framför mig men just nu finns de inte så många planer inplanerade utan de blir väl läsa ur My sisters keeper som ja ska ha läst 200 sider ur på måndag men just nu bara ligger på sida 65. På dagens schema står de även träning, hur tagga dom helst men ännu mer taggad till den 6/3 för då drar vi till spanien på träningsläger!!!!


i believe i can fly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0