Från början

Då ska ja försöka ta tag i det hära med bloggandet igen, tog ju bort min förra för ja hade inte tid eller orken att skriva men nu ska ja försöka igen men ja gissar på att även denna blogg kommer att sluta som den förra. Veckan har rullat på bra inte allt för jobbig veckan. I torsdags så var de finnkampen, två stycken skolor ifrån Finland komme hit för att utmana oss i Fotboll, Pingis, Friidrott, Innebandy, Badminton och volleyboll. Jag valde att vara med och tävla för A-torp i Friidrott och innebandy. Svt var och filma oss så ni kan ju kolla in på denna länk http://svt.se/2.33919/1.2309419/skelleftea_vann_finnkampen om ni känner för det, ja håller mig där lite i bakrunden ;)  Denna helg måste nog bli en av dom tråkigaste helgerna på länga, nu lördagkväll sitter ja hemma för mig sjäv(Doris är hemma men hon räkas väl inte riktigt, hon säger ju inte så mke) och degar se film och trå chips så om någon känner för att va min vän ikväll så är ni välkommna :)


bjuder på en bild från förra helgen innan vi skulle dra på station8


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi busigt!

2011-01-30 @ 22:22:34
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0