Tonight i wanna cry.

Hej hå, hej hå, till vår gruva gå hej hå, hej hå! Idag har det varit en bra dag, har varit jätte glad har gått runt och sjungit och visslat och då är jag glad! :D Allt är typ positivt i mitt liv just nu, helt galet!! nu väntar vi bara på dippen som bruka komma efter ett tag..
Idag fick vi våra studentmössor!!! dom är galet fina, kommer nog pröva min varje dag ända fram de är dags att använda den påriktigt :D Var även på ett "möte" idag, hemligt ämne. Träning i tältne nu på kvällen och för min del gick de ändå hyffsat bra så nu taggar ja nymek cup i helgen!!!!!! :D Imorn är jag lediig som ja är varje fredag jihoo!! och denna fredag blir de fara in till stan ändå och spöa Anton i bowling, mohaha !

i am a happy happy girl with a  happy happy smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0