Think twice.

Var ca en vecka sedan ja beöskte en kiropraktor och fick egentligen inget korekt svar om vad som va problem med mitt knä bara att om inte svullnaden gå ner och att ja fortfarande har ont så sa han att ja skulle besöka en läkare, så besökte då vårdcentralen idag och så en läkare fick titta på det. Han skickade en remis men hade inte heller något direkt svar om vad som är fel det kan vara de ena men även det andra. Han skrev först ut några kosntiga piller som ska göra så att svullnaden kanske går ner sen även ett annat piller som inte ska göra att min mage ska börja krångla igen. Jag behövde skriva av mig lite gran och ingen behöver komma med några dräpiga kommentarer om någon ummärksamhet lr vad man nu tycker att de är. Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ät inte de där jävla pillrerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-22 @ 22:17:48
Postat av: The Doctor

Ät dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-23 @ 09:42:43
Postat av: The Doctor igen

Ät dom inte!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0