Ju längre du sover, ju kortare blir livet.

Tisdagen gick fort, medans ja väntade på att mina klasskompisar skulle komma till skolan efter träningen så gick ja runt på skolan med Nadja och Ronja trevligt trevligt :) När Evelian kom till skolan fick en en god nyhet som typ gjorde min dag, hon har lyckats ta körkortet!!!!!! Grattis ännu en gång min kära vän :) Vi fick reda på att provet på filosofin blev inställd och att vi ska skriva en uppgift isället som ja ska försöka sätta ihop ikväll :) när de va dags för hemfärd fick ja också reda på att sara också tagit körkortet så grattis till henne också!! :D Hämtade även ut mitt pass idag de blev ju som de blev, sen va ja även duktig och  gick runt på lite ställen och dela ut lite CV och hoppas på att man få napp. Ikväll ska ja beställa min balklänning och även studentklänningen! :) Ja just ja sen ska vi Gratta även Julia som fyller 19 år idag, Grattis vännen <3

 Epa och "hennes" bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0