For the first time.

Nu är de äntligen den dagen man längtat efter så länge, alla hjärtans dag... Nae fy bubbla vilken dag. Den kan vara jätte mysig och speciell när man är i ett förhållande men jag och säkert som flesta andra som är singel är no kanske inte denna dag något att hurra för. Mina planer är nog att köpa mig en egen ask av gelehjärtan och se filmen i hate valtines dag men då kom min kära vän Evelina på idé att vi borde vara glada och skratta åt alla som måste köpa dessa blommor och alla hjärtansdag pressenter. Så vi hurrar denna dag istället för alla singlar som slipper slössa massa pengar på presenter och onödiga saker. Det bli nog att köpa dom dära gelehjärtana ändå bara för att dom är så gudomligt goda!!! En film blir de nog också få se vad som dyker upp i rutan.


Kommentarer
Postat av: Traktorn

Godis är gott, likaså pengar! Vi kommer bli rika på grund av denna underbara dag! ;)

2011-02-14 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0