Butterfly fly away.

Vad ska man säga, inte kanske den bästa fredagen i mitt liv. Va tvungen att ta tag i de hära med läxor osv. så det blev en full fredag med massa uppgifter som behövdes skrivas. Kanske inte den fredagen jag hade planerat men ibland måste man tacka nej och ställa in saker för att få saker gjort. Imorn dra ja mig in till stan för att kolla på lite boll blir nog en bra lördag får ja hoppas. Söndag är de möte angående träningslägre, nu är det nära!!!! sen ska ja kolla om knät palla träning TJOHO!! :D


Tänkte också dela med mig av denna otroligt söta bild på min otroligt söta kusin Iris och min otroligt söta vovve Doris som sovet så sött tsm!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0