Att vinna en vän tar flera år, men att mista en tar inte ens en minut.

Träningsvärk idag?  Check! Efter fyspasset igår så kan ja då lungt påstå att ja har träningvärk och ja gruva mig lite att de kommer va mke värre imorn. Idag var de då kortdag slutade skolan kl 11:05 och for då in till stan gick till polisen och fixa nytt pass, och ja kan ju säga vem kommer ha de snyggaste passet i stan? ja, inte jag i alla fall xD När passet var klart så begav ja mig att träffa min kära mamma sen tog vi oss en snabb lunch på krysset och sedan brumma vi iväg hem :) Nu när ja kommit hem har ja hunnit med en skön promenad med palten Doris och såklart har ja sätt de nya avsnittet av One Tree Hill ;) Ikväll blir de en lung kväll ska få hjälp av mamma att fixa ett cv de är väl som planerna som finns. :)

 


Kommentarer
Postat av: Åsa G

Kära mamma =))) tack älskling!

2011-02-02 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0