Wedding.

Idag har de varit mke jobb, jag och Emma trog på mammas jobb även vårat jobb fast vi städar och idag var det dags för den årliga fönsterputsningen så nu är de bortgjort och dom är då renare än vad dom har varit på länge. Nu är de helg igen, inte för att man märker någon skillnad när man ha sommarlov men men. Imorn är det lördag, bortamatch mot morön och jag är taggad!  bli spela första halvan sen så blir de blåsa iväg hem för att servera på ett bröllop sedan blir de några bartimmar där mot slutet blir nog mke trevligt och man tacka ju inte nej till pengarna =) Just ja, gjorde just en mke mke spännande sak, lr ja de är spännande om du fråga mig, jag skrev och försöker skaffa en tid hos en tatuerare, galet!!! snart e de min tur :D Nu är de snart ett år sedan moster Ann gifte sig med Lars-olov =) så bilden passa som in i texten med tanke på bröllop :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0