Hug.

Sitter just nu i min one pice och känner hur nöjd som helt, lust att lägga utt klippet när dom sjunger låten men de kändes lite över styr =) Va i stan idag och sökte lite jobb sen så avnjöt jag en underbar lunch med Epa på Tatung, mke tid att ta igen med den bruden så de va mke trevligt.

Drog mig sen mot atityd för att fixa bort min gräsliga utväxt sedan klippa håret. Ja är ju oftast en sån här tråkig person som gör samma sak varje gång ja klipper mig, ah ta topparna bara. Men denna gång va de lite mer en bara toppar, blev en bit kan ja säga ;) hoppas ja kommer trivas annars är de ju lugnt, de växer ju ut. Nu tänkte ni säkert wow de va ju inte så värst spårat, men prova ha mitt hår finns inte så mke man kan göra av kalufsen. Just fan, kom just hem från spelad match nae vi spöa clemens med hela 5-0, fick sätta första målet också, kändes prima. Även fast alla denna lycka, så känner ja för en kram, någon frivillig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0