Går och fiskar.

Idag drog sig bilen till umeå för shopping med mamma mu, det inhandlades lite kläder sen såklart kunde ja inte låta bli att köpa ett par nya skor , ett par nya favortier tro ja de kan bli. Inhandlade också lite fina "flyttahemifrångrejer" från önska, snart är de väl min tur att lämna boet kan man ju tycka. Det åts mat på torget tsm med carin som också ett tag deltog i shoppingen som sällskap. Begav mig sedan till fotbollsmatchen mot mariehem som tyvärr blev ett stor bottennapp, man kan ju såklart skylla på mke som att domaren va dålig men från grun och botten så va det en värdelös match. Är lite missnöjd med min egen insats men några grejer gjorde man väl bra få man väl hoppas men man kan ju inget förstpå något annat när de är min första match på 5 månader, nu är de bara tagga till nästa som är mot Morön borta och de är slakta!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi hade en riktig mysdag, ja förutom matchen men den glömmer vi och tar nästa match i stället.

2011-08-03 @ 23:10:28
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0