No scrubs.

Sena kvällar har det då blivigt i helgen, me  like! Det är väl ganske bevis på att det varit en bra helg, lr? =) Det är då vad jag tycker i alla fall. Gruvar mig för morgondagen då blir de att vara inne i stan redan vid sju tiden för ännu ett besök hos claes göran angående knät, han ska kolla hur de jobbar osv sen blir det att tigga om en remis. Ikväll ska ja nog bara dega och ta det lugtn se några avnitt av GREEK serien som ja har fastnat för sen blir de nog att fysträna medan brudarna har träning för fult. Morgondagen har ännu inga planer vi få se vad dagen har att erbjuda. Jag hoppas inerligen att denna vecka blir bättre en den som varit. Ett stor jävla plus just nu är att jag ska äta surtrömming till middag!!!!!!! :D

we♥it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0