Lift me up.

Nu när jag absolur inte har något att göra kan ja väl ta mig tiden att skriva en liten bit. Helgen va grate bortsätt från några undantag. :D En liten förfest hos arvid med liten folk blev king, hade en spindel på bröstet och höll även i den spännanden ;) Vi drog oss sedan vidare på folkparken där staion8 hade ordnat toxicbar för alla skellefteås 18 åringar. Det var absolut en minnesvärd kväll! Söndag blev det en lång sovmorgon sedan va jag och såg våran match på guldvallen som inte blev så lyckad.

Måndagen blev en bottendag fanns inget som va bra, vi lämnar den så. Idag ligger jag hemma med en dundrans förkylning inte kul, hoppas jag e tillräckligt frille imorn och på torsdag för på torsdag är det nämligen frillufsdag med skolan då ska jag, Elin och Julia pimpelfiska vi få se hur de bli av de, jag kanske kommer hem med värsta stor laxen, rimligt lr hur ;)!?


Jag och spindeln som ja inte trodde hade något namn. <3


Sen har vi då katten Olle som höll oss sällska på förfesten, puss på han :*


Oscar och hanna påväg till folkparken :)

Fin Hanna och jag på förfesten <3

Kommentarer
Postat av: hanna

vad fina vi är allihop! <3

2011-04-05 @ 22:41:49
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: hanna

varför hamnade jag närmast blixten varje gång och fick rollen som bildens lik:(

2011-04-06 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0