Just so you know.

Dagen har gått räser :) Körde in till stan idag med min trogna vovve Doris i bagaget för att möta upp några vänner från klassen för att gå på en liten promenad runt stan. Sedan drog vi oss upp på boda borg för att bli serverade hamburgare men så blev det ju inte, maten hade blivigt snodd av någon annan klass så jag släpte av alla andra sen drog jag och hannas oss mot kaplan för att avnjuta en liten bit pizza med Tzatziki , mums!

När ja väl var hemma så var de meningen att jag och Linnea skulle fara och lämna blod, de blev bara av för Linnea jag fick inte för att jag fortfarande är förkyld, de va lite surt man vill ju som hjälpa något. :) aja de få bli nästa gång. Ikväll blir de att äta det som blev kvar av kladdkaka från gårdagen och plattsa sig framför hockey, HEJJA AIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0